Gyakori Kérdések
A professzionális termékek hatékonyabbak mint a szupermarketek polcain található termékek?
A professzionális termékek hatékonyabbak mint a szupermarketek polcain található termékek?
Természetesen! Számos oka van annak, hogy a professzionális termékek hatékonyabbak, mint a szupermarketek polcain találhatók. A professzionális termékek gyakran a jobb minőségű eredmények és ügyfélelégedettség szinonimái. Ezeket olyan szakemberek fejlesztik és tesztelik, mint a fodrászok, kozmetikusok és más szakemberek, akik szakértelmüket és tapasztalatukat hozzák magukkal a különböző igényekhez megfelelő termékek kiválasztásában. Ez a tapasztalat és együttműködés hozzájárul hatékony és megbízható termékek fejlesztéséhez.
Megéri befektetni egy professzionális ápoló termék kiválasztásába?
Megéri befektetni egy professzionális ápoló termék kiválasztásába?
A professzionális ápolási termékek hosszú távon lehetnek gazdaságosabbak. Koncentrációjuk és hatékonyságuk miatt kisebb mennyiséget kell használnod a kívánt eredmények eléréséhez. Így, bár a professzionális ápolási termékek ára magasabb lehet a szupermarketek polcain találhatókhoz képest, hosszú távon jobb eredményeket nyújtanak, és pénzmegtakarításhoz is hozzájárulhatnak.
Mi a különbség a professzionális ápolási termékek formulájában?
Mi a különbség a professzionális ápolási termékek formulájában?
A professzionális ápolási termékeket a területen szakértők fejlesztik és tesztelik, akik magas szintű szakértelemmel és haladó tudással rendelkeznek a formulák készítésében. Ezek magas minőségű összetevőket és magasabb hatóanyag-koncentrációt tartalmazhatnak, ami lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyabban kezeljék a bőr, haj vagy test más területeinek különféle ápolási problémáit.
Hogyan válasszam ki a megfelelő hajápolási termékeket?
Hogyan válasszam ki a megfelelő hajápolási termékeket?
A megfelelő hajápolási termékek kiválasztásához fontos figyelembe venni a haj típusát és annak konkrét igényeit. Ajánlott meglátogatni a www.probeauty.hu weboldalt, ahol részletes információkat találhatsz minden termékről, beleértve a leírásokat, az összetevőket, a használati utasításokat és más felhasználók véleményeit. Fontos, hogy figyelj a haj típusára vonatkozó ajánlásokra és specifikációkra (például normál, zsíros, száraz, töredezett végek stb.).
Hogyan kaphatok további segítséget a számomra megfelelő termékek kiválasztásához?
Hogyan kaphatok további segítséget a számomra megfelelő termékek kiválasztásához?
Ha segítségre van szükséged a megfelelő termékek kiválasztásában, akkor weboldalunk élő chat-szolgáltatása hasznos segítség lehet. Az online ProBeauty szakértő személyre szabott tanácsokkal szolgálhat a te igényeid és a hajadra vonatkozó információk alapján. Együtt vele képes leszel azonosítani a legjobban az igényeidnek megfelelő termékeket, és elérni a hajápolás során várt eredményeket.
Függetlenül a termékek árától vagy márkájától, fontos, hogy személyre szabott és helyes ápolási termékeket válassz.
Hogyan segíthet egy professzionális készülék a mindennapi hajformázási rutinomban?
Hogyan segíthet egy professzionális készülék a mindennapi hajformázási rutinomban?
A professzionális hajformázó eszközök kiváló teljesítményt és magas minőségű eredményeket nyújtanak. Legyen szó hajszárítóról, hajvasalóról vagy hajgöndörítőről, ezek olyan fejlett technológiákkal és magas minőségű anyagokkal vannak felszerelve, amelyek lehetővé teszik a professzionális frizurák elérését a saját otthonod kényelmében.
Mennyi a professzionális készülék élettartama?
Mennyi a professzionális készülék élettartama?
A professzionális eszközök, amelyek elérhetők a weboldalunkon, például a Babyliss Pro, Wahl, Moser és más márkák, gondosan kiválasztottak a hosszú élettartam és a kiváló minőség biztosítása érdekében. Ezeket úgy tervezték, hogy gyakori használatnak is ellenálljanak, és hosszú távú élményt nyújtsanak a használat során.
Miért kell használnom hővédő terméket, mielőtt professzionális hajformázó készüléket használok?
Miért kell használnom hővédő terméket, mielőtt professzionális hajformázó készüléket használok?
A professzionális hajformázó eszközök gyakran olyan technológiákkal vannak felszerelve, amelyek védelmet nyújtanak a hajnak a hő okozta káros hatások ellen, és csökkentik a haj negatív hatásait. Azonban még mindig fontos használni egy hajvédelmi terméket egy professzionális hajformázó eszköz használata előtt annak érdekében, hogy megvédje a hajat a hő okozta károsodástól. Ez a termék egy védelmi réteget képez a haj és a hő között, csökkentve a negatív hatásokat és minimalizálva a haj károsodásának, kiszáradásának és töredezésének kockázatát.
Szállítási helyek
Szállítási helyek
A ProBeauty.ro weboldal csak Románia területére szállít rendeléseket. Magyarországi rendelés leadásához kérjük, látogasson el a következő weboldalra: www.probeauty.hu Továbbá, nemzetközi rendelések esetén kérjük, látogasson el a következő weboldalra: ProBeauty.com
A megrendelt termék nem felel meg a weboldalon található leírásnak. Mit tehetek ilyenkor?
A megrendelt termék nem felel meg a weboldalon található leírásnak. Mit tehetek ilyenkor?
A szállítási hiba rendkívül ritka esetén, ha olyan terméket kapott, amely nem felel meg a rendelésnek, 14 napon belül visszaküldheti. Ehhez jelentenie kell a hibát a felhasználói fiókjában található Visszaküldési űrlap kitöltésével. A kitöltéstől számított 24-48 órán belül egy GLS ügynök fel fogja venni önnel a termék átvételének részleteit. Emellett fontos, hogy a terméket/termékeket olyan állapotban csomagolja vissza, amilyen állapotban megkapta azokat.
Fiókot kell nyitni, hogy rendelhessek?
Fiókot kell nyitni, hogy rendelhessek?
Rendelés leadásához kötelező egy e-mail címet megadni. Az e-mail cím alapján automatikusan létrejön a fiókod. Több bejelentkezési lehetőség is elérhető a személyes fiókodon, így a folyamat minél egyszerűbb legyen. Bejelentkezhetsz az e-mailen kapott kóddal, jelszó beállításával, vagy Facebook vagy Google fiókod segítségével. Így meglepetés ajándékokban részesülsz, nyomon követheted a rendelésed állapotát, és a számlázási és szállítási adatok a jövőbeli rendeléseidhez is mentve maradnak a fiókodon.
Hogyan tudok feliratkozni/leiratkozni a ProBeauty hírleveléről?
Hogyan tudok feliratkozni/leiratkozni a ProBeauty hírleveléről?
A hírlevélre a weboldalunk főoldalán tudsz feliratkozni, a lap alján található szekcióban. Ha már nem szeretnél emailen értesülni tőlünk, kattints az utolsó kapott hírlevélben a "Leiratkozás" gombra. Ez a lépés egy új oldalra vezet, ahol megerősítésre van szükség a szolgáltatás megszüntetéséhez.
Hol vásárolhatom meg a ProBeauty ajánlatában található termékeket?
Hol vásárolhatom meg a ProBeauty ajánlatában található termékeket?
A termékeinket megvásárolhatod az országosan 16 ProBeauty üzletünk egyikében Romániában. Vagy megrendelheted a kívánt termékeket közvetlenül a www.proBeauty.hu weboldalról.
Hogyan léphetek kapcsolatba a ProBeauty-val?
Hogyan léphetek kapcsolatba a ProBeauty-val?
Kapcsolatba léphetsz velünk a Közvetlen Kapcsolat űrlapon keresztül, weboldalunk chat ablakán keresztül, az office@probeauty.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 30 14 12 903 telefonszámon.
Hol találhatók a fizikai üzletek?
Hol találhatók a fizikai üzletek?
Ha szeretnél ellátogatni valamelyik romániai üzletünkbe a 16 helyszín egyikére, hétfőtől vasárnapig várunk a következő helyeken:
- Brassó - Zaharia Stancu Utca 1 Szám, a Coresi Shopping Resort, Telefon: 0772264368
- Bukarest Mega Mall Pláza- Pierre de Coubertin Utca; 3-5 Szám, Telefon: 0773335995
- Bukarest ParkLake - Liviu Rebreanu Utca, 4 Szám, Telefon: 0771572155
- Bukarest Regina Maria - Regina Maria Utca 2 Szám, Telefon: 0784291189
- Jászvásár - Tudor Vladimirescu Utca, 113 Szám, Telefon: 0773339647
- Temesvár - Calea Sagului Utca 100 Szám, Telefon: 0771428456
- Temesvár Iulius Mall Pláza - Consiliul Europei Utca 2 Szám, Telefon:0784291183
A kiterjesztett lista és az egyes helyszínek konkrét nyitvatartási ideje érdekében látogass el a Üzleteink oldalra.
Egy megrendelt termék hiányzik a kapott csomagból. Mit tehetek?
Egy megrendelt termék hiányzik a kapott csomagból. Mit tehetek?
Bár minden csomagot gondosan és figyelemmel csomagolunk, néha hibák lehetnek a rendszerünkben. Azonban, ha hív minket a 06 30 14 12 903 számon, vagy e-mailt küld nekünk a office@probeauty.hu címre, mihamarabb visszajelzünk a probléma megoldásához szükséges megoldásokkal."
Nem kaptam megrendelés megerősítő e-mailt. Mit tehetek?
Nem kaptam megrendelés megerősítő e-mailt. Mit tehetek?
Az új kedvenc termékeid megrendelése néha néhány hiba lehet. Ebben az esetben ellenőrizd, hogy a megadott e-mail cím helyes-e. Ha szeretnéd együtt ellenőrizni a rendelés adatait, kérlek lépj kapcsolatba velünk a 06 30 14 12 903 számon, vagy küldj nekünk egy e-mailt a office@probeauty.hu címre. Továbbá vegyél figyelembe, hogy ha a ProBeauty fiókodból rendelsz, a szállítási/számlázási adatok automatikusan bekerülnek.
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelést?
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelést?
A rendeléseket 30 percen belül lehet módosítani vagy törölni további költség nélkül. Ha a rendelést a ProBeauty fiókból adtad le, látogasd meg a 'Saját rendeléseim - Rendelés részletei' szekciót és kattints a 'Rendelés törlése/Módosítás' gombra. Ha meggondoltad magad és nincs felhasználói fiókod, kérlek hívj minket a 06 30 14 12 903 számon vagy értesíts minket a office@probeauty.hu címen.
Hogyan tudok bejelentést küldeni?
Hogyan tudok bejelentést küldeni?
Amennyiben szeretnél bejelentést vagy panaszt tenni a kínált termékekre vagy szolgáltatásokra vonatkozóan, kérjük, lépj kapcsolatba velünk a 06 30 14 12 903 telefonszámon vagy az office@probeauty.hu e-mail címen. A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk egy végleges döntéssel.
Hol tudom megnézni a rendelésem állapotát?
Hol tudom megnézni a rendelésem állapotát?
A rendelés állapotának ellenőrzéséhez látogasd meg a "Saját fiókom - Rendelések" részt. A rendelés aktuális állapota a képernyő jobb oldalán lesz megjelenítve, a rendelés adataival együtt.
Hogyan tudom módosítani a szállítási adatokat?
Hogyan tudom módosítani a szállítási adatokat?
A szállítási adatok módosításához látogasd meg a "Saját fiókom - Szállítási adatok" részt. Miután frissítetted az új adatokat, győződj meg róla, hogy a módosítások el lettek mentve.
Hogyan használhatom a kedvezménykódokat/utalványokat?
Hogyan használhatom a kedvezménykódokat/utalványokat?
Győződj meg róla, hogy a kedvezménykódot/utalványt a pénztárnál alkalmazod, mielőtt befejeznéd a rendelést. Add hozzá a kedvenc termékeidet a kosárba, majd add meg a kedvezménykódot, és kattints a "Kedvezménykód hozzáadása" gombra. Ezek a kedvezménykódok korlátozott ideig érvényesek, és nem vonhatók össze más aktív promóciókkal a weboldalon, és nem kombinálhatók más utalványokkal vagy kedvezménykódokkal.
Milyen termékeket nem lehet visszaküldeni?
Milyen termékeket nem lehet visszaküldeni?
Nincs probléma, ha meggondolod magad. Termékeinket visszaküldheted, 14 napon belül a weboldalon található visszaküldési űrlapon keresztül, a saját fiókodból. Azonban néhány termék nem küldhető vissza. Ezek a következők:
· A vásárló által megadott specifikációk szerint készített vagy egyértelműen személyre szabott termékek;
· Bontatlanul zárt termékek, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza, és amelyeket a vásárló már kibontott (hajnyírók, hajvasalók, hajformázók, hajszárítók, kozmetikai eszközök);
· Olyan termékek szállítása, amelyek a természetükből adódóan elválaszthatatlanok, vagy más elemekkel keveredtek;
· Bármely olyan termék, amely látható használati jeleket mutat, és nem hozható helyre szervizünk segítségével."
Elfogadnak telefonos rendeléseket?
Elfogadnak telefonos rendeléseket?
Ha telefonon szeretnél rendelést leadni, kérjük, hívj minket a normál díjas telefonszámon. Hétfőtől péntekig 9:00 és 19:00 között vagyunk elérhetők. Ünnepnapokon a nyitvatartási időnk változhat.
Melyek az elfogadott fizetési módok?
Melyek az elfogadott fizetési módok?
A rendelés leadásával a vásárló biztosítja a ProBeauty-t, hogy rendelkezik a kiválasztott fizetési eszköz használatához szükséges engedélyekkel.
Bankkártyás fizetés
· Az online tranzakciókhoz a Netopia Payments szolgáltatást használjuk.
· Az online fizetést saját vagy céges bankkártyával végezheti teljes biztonságban.
· Online fizetések esetén elfogadjuk a VISA (Classic és Electron) és a MASTERCARD (beleértve a Maestro-t) emblémával rendelkező kártyákat.
· A Netopia Payments tranzakciói 3D Secure rendszerrel védettek, ami egy biztonságos online tranzakció feldolgozási rendszer, amely bizalmasságot, biztonságot és egyszerűséget kínál az online termékek és szolgáltatások vásárlásához. A bankon keresztül történik a bankkártya adatok feldolgozása kizárólag. Üzletünk nem kér és nem tárol semmilyen bankkártya adataival kapcsolatos információt.
· Fontos tudni! A bankkártyás fizetésekre a ProBeauty nem számol fel díjat!
Utánvétel a futárnál
· Választhatsz az utánvétel fizetési módot, és a rendelt termékeket a futárnak kell kifizetned. Banki átutalás Miután leadtad a rendelést, egy megerősítő e-mailt fogsz kapni tőlünk, amely tartalmazni fogja a szükséges információkat a fizetéshez.
· Ha a proforma számla alapján szeretnél fizetni, kérlek lépj kapcsolatba velünk az office@probeauty.ro e-mail címen vagy a weboldalon található chaten keresztül.
· A csomagot az első munkanap után szállítjuk ki a fizetés feldolgozása után.
A bankszámlánk részletei:
Számlatulajdonos neve: Pro Beauty Online SRL
Bank: Raiffeisen Bank
Banki kód: RZBRROBU IBAN: RO49 RZBR 0000 0600 1317 8513
· Kérjük, a bank platform "Megjegyzések" mezőjébe írd be azt a rendelésszámot, amit e-mailben kaptál.
Hogyan küldhetek szervizbe egy terméket?
Hogyan küldhetek szervizbe egy terméket?
Egy vásárolt terméket szervizbe küldéshez kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába, és töltse ki a kijelölt űrlapot. Az űrlap kitöltését követően 24-48 órán belül egy GLS ügynök fel fogja venni Önnel a kapcsolatot, és átveszi a hibás terméket. Kérjük, csomagolja be alaposan a terméket, hogy az szállítás közben védett legyen. Ne felejtse el a csomagba helyezni a Számla másolatát vagy a Számla számát az űrlapon. Szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a magasnyomású mosók, kések, illetve vezeték nélküli elektromos termékek akkumulátorai és elektromos kábelei nem tartoznak a garancia hatálya alá. Ezeket a részeket csak költséggel lehet cserélni vagy javítani. Az összes garanciális terméket legfeljebb 15 napon belül kezeljük és szállítjuk le az GLS ügynöknek történő átadásától számítottan. Amennyiben a készülék hibája nem tartozik a garancia hatálya alá, vagy a termék már nem tartozik a garancia időszakába, egyik kollégánk a Szervizosztályunkról fog Önnel kapcsolatba lépni.
Hogy tudokvisszaküldeni egy terméket?
Hogy tudokvisszaküldeni egy terméket?
Ha nem vagy teljesen elégedett egy vásárlással, lehetőséged van a termék egyszerű és ingyenes cseréjére vagy visszaküldésére, a rendelés átvételétől számított 14 napon belül. Ahhoz, hogy visszaküldj egy nálunk vásárolt terméket, kérjük, jelentkezz be az ügyfélfiókodba, és töltsd ki a dedikált űrlapot. Az űrlap kitöltését követő 24-48 órán belül fel fog keresni egy Cargus ügynök, aki átveszi a visszaküldeni kívánt terméket. Nem kell mást tenned, mint alaposan becsomagolni a terméket, hogy ne sérüljön a szállítás során. Ügyelj arra, hogy ne ragaszd az AWB címkét közvetlenül a termék dobozára. Ne felejtsd el mellékelni a csomagban a számla másolatát, vagy írd be a számlaszámot az űrlapon.
Szolgáltatás- és visszaküldési osztályunk egyik kollégája kapcsolatba lép veled, ha további információkra van szükség a visszaküldés feldolgozásához.
Mi az ár és a szállítási határidő?
Mi az ár és a szállítási határidő?
Szállítási módok:
o A futárszállítás lehetséges a következő cégekkel: GLS GENERAL LOGISTIC SYSTEMS ROMÁNIA, FAN COURIER EXPRESS SRL, CARGUS vagy SAMEDAY COURIER
o Sameday easybox szállítás
A megrendelt és kifizetett termékeket tartalmazó csomagot a Vásárló által a rendelés során kiválasztott átvételi ponton hagyják. A futárszolgálat SMS/e-mail útján értesíti a Vásárlót a csomag állapotáról, és a csomag átvételét az átvételi politika szerint elvégezheti.
o Az easyboxon keresztüli szállítás esetén a fizetési mód lehet online kártyás fizetés a weboldalon, vagy utánvétel kártyával az easyboxon. Kattintás és átvétel / Átvétel a boltban Az átvétel azzal jár, hogy a rendelés címzettje átveheti a weboldalon megrendelt és kifizetett csomagot egyik ProBeauty üzletében. A csomagot a rendeléstől számított legalább 24-48 óra múlva és legfeljebb 5 munkanapon belül át lehet venni az órától függően, amikor a rendelést feladták. Egy ProBeauty bolt képviselője telefonon/sms-en értesíti a vásárlót, hogy átveheti a csomagot.
o Az összes hétfőtől csütörtökig leadott rendelést 14:00 óráig ugyanazon a napon átadják a futárnak. Így a termékeid 24 órán belül lesznek szállítva. 14:00 óra után leadott rendeléseket a következő napon dolgozzák fel és szállítják ki. A péntektől vasárnapig leadott rendelések esetén az előírást követő első munkanapon dolgozzák fel és adják át a futárnak.
Fontos megjegyezni: A nagy rendelésszámú időszakokban, például a Fekete Péntek, Karácsony vagy az évszakhoz kötött vagy jogi ünnepek időszakaiban a szállítási határidők meghosszabbodhatnak.
· A szállítás ingyenes 20000 Ft vagy annál nagyobb értékű rendelésekre. A szállítási díj 1900 Ft a 20000 Ft alatti rendelések esetén. Utánvétes fizetés esetén a kifizetendő kezelési díj is látható lesz a pénztárnál.
· Kérjük, mielőtt átveszi a csomagot az Urgent Cargus, FAN Courier vagy Sameday ügynökétől, ellenőrizze, hogy a dobozokon nincsenek-e ütött, repedt, folyadékfoltozott vagy felbontott jelek. Ha észlel bármilyen ilyen jelet, kérem utasítsa vissza a csomag átvételét, és vegye fel velünk a kapcsolatot az office@probeauty.hu e-mail címen. Így rövid időn belül új, sértetlen termékeket küldhetünk Önnek.