Gyakori kérdések

Hasznos információ

Kérdése merült fel a vásárlással kapcsolatban? Itt mindenre válaszolunk!

Hogyan működik a vásárlás?

Ha szeretne megbizonyosodni róla, hogy az adott termék teljes mértékben megfelel az Ön számára, illetve szeretne bővebb információkat, véleményeket olvasni a termékről, olvassa el a termékleírásokat és a véleményeket. Amennyiben megbizonyosodott róla, hogy a termék megfelelő az Ön számára, beteheti azt a virtuális kosarába. A kosárba helyezett termékek megtekintéséhez a ,,KOSÁR MEGTEKINTÉSE ÉS SZERKESZTÉSE” gombra. Itt újból ellenőrizheti a termékleírásokat

Kosár

A ,,Kosár” menüpontban ellenőrizheti a kiválasztott termékeket, azok mennyiségét, az árat, a szállítási költséget, valamint a vásárlás végleges összegét.
Amennyiben rendelkezik kedvezmény kóddal vagy kuponnal, azt itt tudja beváltani. A kedvezmény értéke automatikusan levonódik a végösszegből.

Tovább a pénztárba :

  • hitelesítéséhez - ha már vásárolt üzletünkből, kérjük, írja be a regisztráción megadott e-mail címet és jelszót.
  • regisztrálni - írja be a vásárláshoz szükséges személyes adatait, amelyeket a rendszer menteni fog a következő vásárlásokhoz való felhasználáshoz.

Itt lehetősége nyílik megadni a szállítási címet és kiválaszthatja a kiszállítás módját. Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, a házhozszállítás ára 1 500 Ft. 15 000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoszszállítás ingyenes.

Fizetési mód

Válassza ki a kívánt fizetési módot. Webshopunkban bankkártyás, előre utalásos, vagy utánvétes fizetési módot választhat. Kedvezménykód megadására itt is lehetősége van, amennyiben a korábbi lépéseknél még nem adta meg. Amennyiben utánvétes a szállítási és a számlázási címe nem egyezik, itt tudja módosítani a szállítási címet a fizetési mód kiválasztása után.

A rendelés feladása

Miután leadta megrendelését megkezdjük rendelése feldolgozását. A megrendelés feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Minden megrendelés után visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A rendelést követően egy automata e-mailben megerősítjük a rendelését, egy következő e-mailben pedig a csomag nyomkövetési információit küldjük ki Önnek. Amennyiben további kérdése merül fel a csomag nyomkövetésével vagy kézbesítésével kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (30 1412 903), vagy az e-mailben szereplő telefonszámok egyikével lépjen velünk kapcsolatba.

Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a megrendelést?

A megrendelését módosíthatja, vagy törölheti a feldolgozási állapottól és szándékától függően. A megadott számlázási adatok megváltoztathatóak a megrendelés teljesítése előtt, mielőtt megnyomná a „Megrendelés” gombot. A rendelése feldolgozásakor automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés fázisával kapcsolatosan. Ha a rendelése feldolgozásra került, a számlázási adatok módosítása a kezdeti számla törlését vonja maga után és ebben az esetben új számlát állítunk ki.

Rendelését módosíthatja, vagy visszavonhatja a megrendelés feldolgozásának kezdetéig, vagyis amikor megkapja az e-mailt a csomagkövetési linkkel


Hogyan fizethetek? Fizetési lehetőségek

A megrendelés teljesítése előtt kiválaszthatja a fizetési módot:

  • utánvét: készpénzes fizetés a kiszállításkor;
  • online bankkárttyás fizetés (Visa / Visa Electron / MasterCard / Maestro): integrált biztonsági szolgáltatás;
  • banki átutalás

Fontos információk online bankkártyás fizetés esetén:
Ha az online bankkártyás fizetési módot választotta, akkor szükséges, hogy megadja a kártya adatait a bankkártya-elfogadó és feldolgozó biztonsági felületen (SimplePay).

- A Visa és MasterCard logóval (Visa / Visa Electron és MasterCard / Maestro) ellátott kártyákkal történő fizetések a 3-D Secure rendszer segítségével történnek, amelyek az online tranzakciók esetében is azonos biztonságot nyújtanak, mint az ATM-en vagy akár fizikai történő tranzakciók esetében.

- A "3-D Secure" továbbá biztosítja, hogy a kártyával kapcsolatos információkat ne továbbítsák vagy tárolják az üzlet szerverein vagy a fizetési processzor szerverein. Ezeket az adatokat közvetlenül bevezetik a Visa és MasterCard rendszerekbe.


Mennyibe kerül a szállítás?

  • 15.000 Ft (áfával együtt) érték feletti megrendelés esetében a szállítási költség 0 Ft, azaz a szállítás ingyenes.
  • 15.000 Ft (áfával) érték alatti megrendelés esetén a szállítási költség 1500 t (áfával együtt).


Mennyi idő a kiszállítás?

A szállítási idő 24-72 óra a rendelés feldolgozását követően.

Hogyan működik a visszaküldés?

A terméket/termékeket kizárólag hibátlanul, az eredeti csomagolásában, mennyiségi és minőségbeli különbségek nélkül lehet visszaküldeni.

A megrendelés kézbesítését követően, 14 munkanapon belül jogában áll elállni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket/termékeket. Ebben az esetben a rendelés visszakerül hozzánk a Pro Beauty Online S.R.L. címére, Iosif Vulcan utca, 13 szám, Salonta, Bihar megye, Romania címre. A szállítási költség ebben az esetben a vevőt, vagyis a feladót terheli. A termék visszaérkezésétől és jóváhagyásától számítva 14 munkanapon belül visszatérítjük a megrendelés értékét az ön által megadott bankszámlaszámra.

Visszatérítés esetén Ön köteles írásba adni a következőket az alábbi e-mail címre: [email protected]
Adatok: név, keresztnév, rendelés / számla szám és egy bankszámlaszám, ahol ellenőrizheti a visszatérített termék (ek) értékét. Ha a terméket / termékeket nem szállítják vissza tökéletes állapotban, minden tartozékkal és csomagolással együtt, fenntartjuk a jogot a visszatérítés megtagadására.