Gyakori kérdések
Hasznos információ
Kérdése merült fel a vásárlással kapcsolatban? Itt mindenre válaszolunk!
Hogyan működik a vásárlás?
Ha szeretne megbizonyosodni róla, hogy az adott termék teljes mértékben megfelel az Ön számára, illetve szeretne bővebb információkat, véleményeket olvasni a termékről, olvassa el a termékleírásokat és a véleményeket. Amennyiben megbizonyosodott róla, hogy a termék megfelelő az Ön számára, beteheti azt a virtuális kosarába. A kosárba helyezett termékek megtekintéséhez a ,,KOSÁR MEGTEKINTÉSE ÉS SZERKESZTÉSE” gombra. Itt újból ellenőrizheti a termékleírásokat
Kosár
A ,,Kosár” menüpontban ellenőrizheti a kiválasztott termékeket, azok mennyiségét, az árat, a szállítási költséget, valamint a vásárlás végleges összegét.
Amennyiben rendelkezik kedvezmény kóddal vagy kuponnal, azt itt tudja beváltani. A kedvezmény értéke automatikusan levonódik a végösszegből.
Tovább a pénztárba :
- hitelesítéséhez - ha már vásárolt üzletünkből, kérjük, írja be a regisztráción megadott e-mail címet és jelszót.
- regisztrálni - írja be a vásárláshoz szükséges személyes adatait, amelyeket a rendszer menteni fog a következő vásárlásokhoz való felhasználáshoz.
Itt lehetősége nyílik megadni a szállítási címet és kiválaszthatja a kiszállítás módját. Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, a házhozszállítás ára 1 500 Ft. 15 000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoszszállítás ingyenes.
Fizetési mód
Válassza ki a kívánt fizetési módot. Webshopunkban bankkártyás, előre utalásos, vagy utánvétes fizetési módot választhat. Kedvezménykód megadására itt is lehetősége van, amennyiben a korábbi lépéseknél még nem adta meg. Amennyiben utánvétes a szállítási és a számlázási címe nem egyezik, itt tudja módosítani a szállítási címet a fizetési mód kiválasztása után.
A rendelés feladása
Miután leadta megrendelését megkezdjük rendelése feldolgozását. A megrendelés feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Minden megrendelés után visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A rendelést követően egy automata e-mailben megerősítjük a rendelését, egy következő e-mailben pedig a csomag nyomkövetési információit küldjük ki Önnek. Amennyiben további kérdése merül fel a csomag nyomkövetésével vagy kézbesítésével kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (30 1412 903), vagy az e-mailben szereplő telefonszámok egyikével lépjen velünk kapcsolatba.
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a megrendelést?
A megrendelését módosíthatja, vagy törölheti a feldolgozási állapottól és szándékától függően. A megadott számlázási adatok megváltoztathatóak a megrendelés teljesítése előtt, mielőtt megnyomná a „Megrendelés” gombot. A rendelése feldolgozásakor automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés fázisával kapcsolatosan. Ha a rendelése feldolgozásra került, a számlázási adatok módosítása a kezdeti számla törlését vonja maga után és ebben az esetben új számlát állítunk ki.
Rendelését módosíthatja, vagy visszavonhatja a megrendelés feldolgozásának kezdetéig, vagyis amikor megkapja az e-mailt a csomagkövetési linkkel
Hogyan fizethetek? Fizetési lehetőségek
A megrendelés teljesítése előtt kiválaszthatja a fizetési módot:
- utánvét: készpénzes fizetés a kiszállításkor;
- online bankkárttyás fizetés (Visa / Visa Electron / MasterCard / Maestro): integrált biztonsági szolgáltatás;
- banki átutalás
Fontos információk online bankkártyás fizetés esetén:
Ha az online bankkártyás fizetési módot választotta, akkor szükséges, hogy megadja a kártya adatait a bankkártya-elfogadó és feldolgozó biztonsági felületen (SimplePay).
- A Visa és MasterCard logóval (Visa / Visa Electron és MasterCard / Maestro) ellátott kártyákkal történő fizetések a 3-D Secure rendszer segítségével történnek, amelyek az online tranzakciók esetében is azonos biztonságot nyújtanak, mint az ATM-en vagy akár fizikai történő tranzakciók esetében.
- A "3-D Secure" továbbá biztosítja, hogy a kártyával kapcsolatos információkat ne továbbítsák vagy tárolják az üzlet szerverein vagy a fizetési processzor szerverein. Ezeket az adatokat közvetlenül bevezetik a Visa és MasterCard rendszerekbe.
Mennyibe kerül a szállítás?
- 15.000 Ft (áfával együtt) érték feletti megrendelés esetében a szállítási költség 0 Ft, azaz a szállítás ingyenes.
- 15.000 Ft (áfával) érték alatti megrendelés esetén a szállítási költség 1500 t (áfával együtt).
Mennyi idő a kiszállítás?
A szállítási idő 24-72 óra a rendelés feldolgozását követően.
Hogyan működik a visszaküldés?
A terméket/termékeket kizárólag hibátlanul, az eredeti csomagolásában, mennyiségi és minőségbeli különbségek nélkül lehet visszaküldeni.
A megrendelés kézbesítését követően, 14 munkanapon belül jogában áll elállni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket/termékeket. Ebben az esetben a rendelés visszakerül hozzánk a Pro Beauty Online S.R.L. címére, Iosif Vulcan utca, 13 szám, Salonta, Bihar megye, Romania címre. A szállítási költség ebben az esetben a vevőt, vagyis a feladót terheli. A termék visszaérkezésétől és jóváhagyásától számítva 14 munkanapon belül visszatérítjük a megrendelés értékét az ön által megadott bankszámlaszámra.
Visszatérítés esetén Ön köteles írásba adni a következőket az alábbi e-mail címre: [email protected]
Adatok: név, keresztnév, rendelés / számla szám és egy bankszámlaszám, ahol ellenőrizheti a visszatérített termék (ek) értékét. Ha a terméket / termékeket nem szállítják vissza tökéletes állapotban, minden tartozékkal és csomagolással együtt, fenntartjuk a jogot a visszatérítés megtagadására.