• Szállítás 24 órán belül

  • Eredeti termékek

  • Ügyfélszolgálat

  • Hűségprogram

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Általános Szerződési Feltételek, ÁSZF. vagy Dokumentum.) a Pro Beauty Online S.R.L. . (Székhely: 415500 Nagyszalonta, Republicii útca 81.; Cégjegyzékszám:J05/1609/2010; bejegyző bíróság: Nagyváradi Törvényszék Cégbírósága; Adószám: RO27820886; e-mail: contact@probeauty.com; telefonszám:+36 30 14 12 903, tárhelyszolgáltató: Microsoft Azzure LLC Ireland, a továbbiakban: Üzemeltető vagy ProBeauty vagy Szolgáltató) által üzemeltetett www.probeauty.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevője (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó vagy Vásárló) általi használatának feltételeit tartalmazza. Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek.

A PRO BEAUTY ONLNE S.R.L.. , mint a ProBeauty.com online kereskedelmi portál üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról a ProBeauty rövid felhívás formájában tájékoztathatja Felhasználóit, amelyet a ProBeauty.com erre a célra szolgáló felülete, a ProBeauty által küldött hírlevél vagy valamennyi felhasználónak a Saját fiókjában megadott e-mail címre küldött értesítést tartalmazhat. Ilyen esetekben az Általános Szerződési Feltételek módosított változata megjelenik az oldalon, az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre megvizsgálni a Weboldalon. A Felhasználó/Vásárló jogosult az Általános Szerződési Feltételek ellen tiltakozni, amint az megjelenítésre került a Weboldalon.

Az alábbi fogalmak a jelen ÁSZF-ben a következők szerint értelmezendőek:

ProBeauty jelenti a PRO BEAUTY ONLNE S.R.L. magyar gazdasági társaságot Székhely: 415500 Nagyszalonta, Republicii útca 81.; Cégjegyzékszám: J05/1609/2010; bejegyző bíróság: Nagyváradi Törvényszék Cégbírósága; Adószám: RO27820886;

Felhasználó: az a 16. életévét betöltött természetes személy vagy jogi személy, aki az ProBeauty.com oldal tartalmához hozzáfér;

Ügyfél: az a Felhasználó, aki az ProBeauty.com oldalon regisztrál, felhasználói fiókkal rendelkezik (a továbbiakban: Saját fiók) – elfogadva ezáltal az ProBeauty.com Általános Szerződési Feltételeit. Természetes személyek esetén a regisztráció feltétele a 16. életév betöltése.

Vásárló: az az Ügyfél, aki az ProBeauty.com oldalon a Saját fiókon keresztül megrendelést adott le. Természetes személy esetén feltétel a 16. életév betöltése.

Saját fiók: az Ügyfél az ProBeauty.com oldalon regisztráció útján Saját fiókot hozhat létre neve, e-mail címe és jelszó megadásával. Amennyiben a Felhasználó Saját fiók használata nélkül megrendelést ad le a ProBeauty.com-n, a ProBeauty részére, a megrendelés során megadott adatokkal Saját fiókot hoz létre.

A Saját fiók menüpontokba szedve tartalmazza az Ügyfél által a regisztráció során és a megrendelése(i) leadásakor megadott adatokat, információkat, valamint a megrendeléshez kapcsolódó rendelésszámot, és releváns dokumentumokat (garancialevél, számla, stb.).

A Felhasználó a regisztráció során és az Ügyfél a megrendelés leadásakor köteles valós adatokat megadni. A Felhasználó felelős azért, hogy az általa megadott adatok megfelelnek a valóságnak, illetve a teljesség és az időszerűség követelményének. Amennyiben a ProBeauty tudomására jut, hogy a Felhasználó/Ügyfél által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult az Ügyfél Saját fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet a ProBeauty.com használatából kizárni; A ProBeauty jogosult az Ügyfél Saját fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet a ProBeauty.com használatából kizárni abban az esetben is, ha az Ügyfél visszaélésszerűen használja a ProBeauty.com platformot, illetve annak a szolgáltatásait. A platform visszaélésszerű használatának minősül például, ha az Ügyfél több termékre rendelést ad le, ám azokat önhibájából, szándékosan a termékek kézbesítése során, vagy azok átvételi helyre történő megérkezését követően nem veszi át.

Kedvencek: a ProBeauty.com-n az Ügyfélnek lehetősége van a Kedvencek menüpontban egyéni terméklistákat összeállítani Termékekről és Szolgáltatásokról, amelyeket követni kíván egy későbbi lehetséges vásárlás érdekében – az Eladó által biztosított termék-, és szolgáltatáskövető-szolgáltatáson (Kereskedelmi Értesítések) keresztül.

Lista: a Kedvencek menüben összeállított terméklista, amelyben az összegyűjtött termékeket vagy szolgáltatásokat az Ügyfél egy későbbi lehetséges vásárlás érdekében követheti, később a Kosárba helyezheti és megrendelheti, vagy törölheti; A Lista kétféle lehet: – Nyilvános: az Ügyfél terméklistáját a ProBeauty.com weboldalon a többi Felhasználó megtekintheti. Ügyfél a megosztás gombra kattintva a Listáját közzéteheti az alábbi közösségi oldalakon (Facebook, Twitter, Google+).

– Nem nyilvános: a lista csak az Ügyfél számára elérhető és látható.

Az adott Lista kategorizálását (nyilvános, nem nyilvános) az Ügyfél a Kedvencek menüben kezdeményezheti, illetve bármikor módosíthatja.

Kosár: A Vásárló/Felhasználó Saját fiókjának az a része, ahova a Vásárló/Felhasználó elhelyezheti azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amelyeket meg kíván vásárolni az elhelyezés pillanatában, vagy egy későbbi időpontban.

Amennyiben a Kosárba helyezett termékeket és szolgáltatásokat Vásárló/Felhasználó a kosárba helyezés időpontjában nem kívánja megrendelni, azokat figyelemmel kísérheti az Eladótól kapott Kereskedelmi Értesítéseknek köszönhetően.

Weboldal: a www.ProBeauty.hu weboldalon és aloldalai alatt található online kereskedelmi áruház.;

Termékek és Szolgáltatások: minden olyan, a Weboldalon feltüntetett/szereplő, a ProBeauty által eladásra kínált termék és/vagy szolgáltatás, amely vonatkozásában az Ügyfél a Weboldalon a megrendelését leadhatja;

Szerződés: az Eladó és a Vásárló között a Weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások értékesítése/megvásárlása tárgyában a jelen ÁFF-ben foglaltak szerint, az Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre. A szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

Tartalom:

– minden olyan adat és/vagy információ (beleértve kép, ábra, logó, grafikai elem, videó, fájl, szöveg, dizájn), amely a Weboldalon látható és hozzáférhető;
– minden olyan e-mail és/vagy egyéb üzenet által tartalmazott adat és/vagy információ, amelyet az Eladó a Vásárlónak elektronikus kommunikációs eszközön keresztül küld;
– az Eladóval partneri kapcsolatban álló harmadik félre, valamint az általa nyújtott szolgáltatásra (különösen, de nem kizárólagosan: futárszolgálat) vonatkozó adatok, információk, árak;

Hírlevél: elektronikus úton (e-mail, SMS) a ProBeauty által a hírlevél-szolgáltatásra feliratkozott Felhasználóknak időszakosan küldött kereskedelmi üzenet, kommunikáció, amely a ProBeauty.com oldalt érintő változásokról/újdonságokról, a ProBeauty.com-n megjelenített Termékekről és/vagy az Eladó által adott időszakban szervezett/vállalt promóciókról, kedvezményekről tájékoztat és nyújt információt;

Megrendelés: a Vásárló Weboldalon található egy vagy több Termék vonatkozásában vételi ajánlatot tesz az Eladónak, amelyet az Eladó e-mail útján küldött visszaigazolásban elfogad vagy elutasít; a Vásárló a Megrendelés teljesítéséig jogosult a Szerződést módosítani, illetve törölni a Saját Fiókján keresztül – a Kosárba helyezett terméklistáról a termék megnevezése és képe mellett feltüntetett „törlés” gomb segítségével bármikor törölhető.

Kosárérték: egy Megrendelésben az Eladóktól megrendelni kívánt Termékek vételárának összege, csökkentve az Ügyfél által felhasznált/igénybe vett kedvezménykupon és/vagy vásárlási utalvány értékével, azaz az Ügyfél által a Megrendelés leadását követően az adott Eladó részére fizetendő végösszeg.

Értékelés: Ügyfél által valamely Termékről vagy Szolgáltatásról írt, a terméklapon megjelenített vélemény;

Minősítés: Termékkel vagy Szolgáltatással kapcsolatos elégedettséget kifejező, a terméklapon csillagok formájában megjeleníthető értékelési forma;

Hozzászólás: a terméklapon megjelenített vélemény vagy megjegyzés, mely egy Értékeléshez vagy egy másik hozzászóláshoz kapcsolódik.

Kereskedelmi Értesítés: minden olyan elektronikus kommunikációs eszközön keresztül küldött értesítés (például: e-mail, sms, mobile értesítés, web értesítés stb.), amely általános és tematikus információt tartalmaz a korábban vásárolt termékekhez hasonló, vagy azokat kiegészítő termékekről; egyéb ajánlatokról és promóciókról; illetve piac- és közvéleménykutatások eredményeiről.

Információt nyújt azokról a Termékekről és Szolgáltatásokról, amelyeket a Vásárló a „Saját fiók/Kosár” vagy a „Saját fiók/Kedvencek” szekcióban helyez el.

MEGRENDELÉS

2.1. Saját fiók

2.1.1. A Weboldalon történő Megrendeléshez a Felhasználónak/Ügyfélnek a Weboldalon Saját fiókot kell létrehoznia neve, e-mail címe és jelszó megadásával.

2.1.2. Amennyiben a Felhasználó Saját fiók használata nélkül Megrendelést ad le a ProBeauty.com-n, a ProBeauty részére, a Megrendelés során megadott adatokkal Saját fiókot hoz létre.

2.2. Megrendelés leadása

2.2.1. A ProBeauty.com weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló elektronikus úton Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.

2.2.2. Az Ügyfél jelen ÁFF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést (ajánlatot).

2.2.3. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél/Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.

2.3. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte

2.3.1. Az Eladó a véglegesített Megrendelést e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolást az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza.

Amennyiben a visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az Ügyfélhez nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Eladóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást, amely az értesítést magában foglalja az Ügyfél által megrendelt Termékeknek a futárszolgálat részére való átadásáról szóló értesítést is.

A Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz e-mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a Megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű, és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.

2.3.2. Az online fizetések (online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) esetében az Eladó nem felel a Vásárlónál felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely a Vásárló által választott fizetési módtól, vagy a Vásárló kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). A Vásárló felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.

2.3.3. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfél által leadott Megrendelést indokolás nélkül elutasítsa. Az Eladó jogosult továbbá arra, hogy a Megrendelésben szereplő Termékek mennyiségéből – a készlettől függően – kevesebbet igazoljon vissza. Erről a Vásárlót e-mailen értesíti. Ilyen esetben az Eladó a Vásárló által már kifizetett, azonban az Eladó által vissza nem igazolt Termékek vételárát a Vásárló részére visszatéríti.

2.3.4. A ProBeauty a vételár visszafizetését az alábbi módokon vállalja:

Ha a Vásárló a Megrendelést online bankkártyás fizetéssel egyenlítette ki, úgy a visszafizetés is ilyen módon, a bankkártyát kibocsátó pénzintézet részére kerül visszatérítésre az Eladó – az online fizetést biztosító partneréhez intézett – kérelmére;
Ha a Vásárló a Megrendelést banki átutalással egyenlítette ki, úgy a vételár visszatérítése a Vásárló által megadott bankszámlára, banki átutalás formájában történik meg;
Ha a Vásárló a Megrendelést utánvétellel egyenlítette ki, és nem járul hozzá a vételár Vásárló által megadott bankszámlára történő banki átutalás formájában történő visszatérítéséhez, akkor a vételár visszatérítése postai úton történik.

2.3.5. Az Eladó a vételár visszatérítését visszatarthatja addig az időpontig, ameddig a megrendelt Termék visszajuttatása részére nem történik meg. A Vásárló köteles haladéktalanul (de legkésőbb a bejelentést követő 14 napon belül) intézkedni az elállásról szóló bejelentését követően a Termék visszajuttatásáról az Eladó részére.

2.3.6. Ha az Eladó a Vásárló által megrendelt Termék(ek) szállítását nem tudja teljesíteni, úgy erről köteles tájékoztatni a Vásárlót, és a Megrendelés ellenértékét 7 napon belül visszatéríteni részére, ha az kiegyenlítésre került, és a Vásárló is kifejezte és elfogadta a szerződés felbontásának tényét. A Felek megállapodhatnak a Megrendelés teljesítésének átütemezéséről és/vagy módosításáról is.

2.3.7. A www.ProBeauty.hu weboldalt a magyar székhelyű PRO BEAUTY ONLNE S.R.L.. gazdasági társaság üzemelteti. Egyes, az oldalról történő vásárlás (Megrendelés) esetében a hatályos magyar jogszabályok értelmében a Nemzeti Adó-és Vámhivatal EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) számot kérhet a vásárlótól. Az EKAER szám megszerzése a vásárló (mint Címzett) kötelessége és felelőssége, mint ahogyan a hatályos magyar jogszabályok betartása is. Mindebből következik, hogy ezen jogszabályok megsértéséből eredő következményekért a Vásárló felel.

Az EKAER számnak a www.probeauty.hu részére történő elküldése érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot a www.probeauty.hu telefonos ügyfélszolgálatával.

2.3.8. Az Eladó – a Vásárló egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:

– amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;

– amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partner nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;

– ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek, vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését;

2.3.9. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadók.

SZÁLLÍTÁS, ELEKTRONIKAI HULLADÉK KEZELÉSE

3.1 Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.

3.2 Az Eladó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.

3.3 Az Eladó a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.

3.4 Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.

3.5. A Termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt Termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a Termék észlelhető hibáiról, valamint arról, hogy a termék megfelel-e a rendelésben rögzített és visszaigazolt terméknek, a megrendelt mennyiségnek. Amennyiben a Vásárló a csomag kibontásakor észleli, hogy a Termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, köteles a Termék, illetve Termékek átvételét megtagadni, és a Terméket – az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével – a futárral visszaküldeni.

3.6. Az elektromos és elektronikus berendezések hulladékai olyan veszélyes anyagokat tartalmazhatnak, amelyek káros hatást fejthetnek ki a környezetre és az emberi egészségre abban az esetben, ha azokat nem gyűjtik be szelektíven.
3.6.1. A Vásárlóknak kötelessége az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait szelektíven gyűjteni. Ezen hulladékok begyűjtése a szelektív hulladékgyűjtő pontoknál történik.

3.6.2. Az Ügyfelektől a nagyobb méretű ilyen jellegű hulladékot- abban az esetben, ha a leadott berendezés funkciójában megegyezik az ProBeauty.com-n vásárolt, új műszaki cikkel, az ProBeauty a megbízott futárszolgálatával elszállíttatja, amennyiben az Ügyfél ezen elszállításra vonatkozó igényét előzetesen az ProBeauty telefonos Ügyfélszolgálatán jelzi.

A TERMÉKEK FELETTI TULAJDONJOG ÁTSZÁLLÁSA

4.1. A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.

SZÁMLÁZÁS

5.1. A Weboldalon szereplő Termékek árai forintban értendőek és tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t, valamint a környezetvédelmi termékdíj-köteles termékek esetén a környezetvédelmi termékdíjat.

5.2. Az Eladó előlegszámlát (proforma) állít ki azon Megrendelések esetében, ahol a Vásárló fizetési módként banki átutalást vagy online bankkártyás fizetést jelölt meg. A Vásárló a Megrendelés teljesítéséhez köteles az előlegszámlán szereplő összeget az azon szereplő fizetési határidőig, a megjelölt fizetési móddal kiegyenlíteni. Amennyiben ez nem történik meg az előlegszámlán feltüntetett határidőig, úgy az Eladó a Megrendelést törölheti. Erre hivatkozással a Vásárló kártérítési igényt nem érvényesíthet az Eladóval szemben.

Az ár, a fizetési mód és a fizetési határidő minden Megrendelésben meg van jelölve. Az Eladó számlát bocsát ki a Vásárló számára a megrendelt Termékeket illetően, a Vásárló kötelessége továbbítani a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes adatot és információt.

5.3 A számlán minden rögzített Megrendelés esetében feltüntetésre kerül a megvásárolni kívánt Termékek vételára, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. Az Eladó – a hatályos jogszabályoknak megfelelő – számlát állít ki a megrendelt és kiszállításra kerülő Termékekről. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához minden, rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – rögzítsen. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására.

5.3.1. A ProBeauty által értékesített Termékek megrendelése esetén a Vásárló részére a fizetendő szállítási díjról külön számla kerül kiállításra az 5.4. pontban foglaltaknak megfelelően.

5.4 A ProBeauty az értékesített Termékekről szóló számlát elsősorban elektronikus úton bocsátja a Vásárló rendelkezésére. A kiállított számla elektronikus formában elérhető e-mail formájában. Ammenyiben nem kapta meg, kerjuk vegye fel velunk a kapcsolatot e-mailen keresztul az office@probeauty.hu e-mail cimen.

5.5 Amennyiben a Saját fiókban a számlázással összefüggő információk – beleértve a kiállított számlát/számlákat – több mint negyvennyolc (48) órán át nem érhetőek el, úgy a Vásárló erről írásban tájékoztathatja a ProBeauty ügyfélszolgálatát.

5.6. Az 5.1-5.5. pontban részletezett eljárás csak azon Termékekre és Szolgáltatásokra vonatkozik, amelyeket a ProBeauty forgalmaz és értékesít.

5.7. „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód: a Weboldalba integrált fizetést feldolgozó szolgáltató által nyújtott fizetési szolgáltatás, amely az Ügyfelek (Vásárlók) számára online bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít a Weboldalon történő vásárlás során.

5.7.1. Ezt a fizetési módot az Ügyfél/Vásárló az alábbiak szerint aktiválhatja:

5.7.1.1. Bármikor aktiválható a „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód, ha az Ügyfél/Vásárló Saját fiókjában a „Bankkártyáim” menüpontba lép és kiválasztja a „Bankkártya hozzáadása” opciót. Az Ügyfél/Vásárló ezt követően a fizetést feldolgozó szolgáltató fizetési felületére kerül átirányításra, ahol bankkártya-adatait megadva egy 70,- forint összegű online bankkártyás fizetést kell végrehajtania a bankkártyája beazonosításához, validálásához. Miután a bankkártyát kibocsátó bank beazonosította a bankkártyát, a „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód automatikusan aktiválásra kerül és az így regisztrált bankkártyához Token kerül létrehozásra. Ettől az időponttól kezdve az Ügyfél/Vásárló használhatja a Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módot bankkártyája Tokenje segítségével az általa leadott jövőbeni rendelések során történő fizetéskor.

Fontos: Az Ügyfél/Vásárló bankkártyáján a kártyakibocsátó bank a 70,- forintos összeget zárolja az Ügyfél/Vásárló által megadott bankkártya-adatok, így a bankkártya beazonosítása céljából, azonban ez az összeg nem kerül levonásra az Ügyfél/Vásárló bankkártyájáról.

5.7.1.2. A „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód a Megrendelés leadásakor is aktiválható: amikor az Ügyfél/Vásárló lead egy Megrendelést, fizetési módként a bankkártyás fizetést választja és aktiválja a „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módot, Ezt követően a fizetést feldolgozó szolgáltató fizetési felületére kerül átirányításra, ahol bankkártya-adatait megadja, majd véglegesíti a Megrendelést. A fizetés teljesítéséről szóló visszaigazolást követően az adott bankkártya Tokenje által elérhető a jövőbeni Megrendelések kifizetéséhez.

5.7.1.3. A „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód a Megrendelés leadása után is aktiválható, ha az Ügyfél/Vásárló lead egy Megrendelést, fizetési módként a bankkártyás fizetést választja, de ekkor még nem aktiválja a „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módot. A fizetés teljesítéséről szóló visszaigazolást követően az Ügyfélnek/Vásárlónak lehetősége van a Megrendeléshez használt bankkártyája adatainak elmentésére a „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód aktiválásával. Az adott bankkártya Tokenje által elérhető a későbbiekben a jövőbeni Megrendelésekhez kifizetésére.

A jelen pontban (5.7.) foglaltaknak megfelelően a Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód aktiválása során az Ügyfél/Vásárló által megadott bankkártya-adatokhoz egy Token kerül hozzárendelésre, így az elérhető a későbbiekben a jövőbeni Megrendelésekhez, azok kifizetése céljából. A „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési mód aktiválása után az Ügyfél/Vásárló anélkül fizetheti ki az általa leadott Megrendeléseket, hogy bankkártyája adatait újból meg kelljen adnia.

A ProBeauty felhívja „Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módot beállító Ügyfelek és Vásárlók figyelmét arra, hogy ilyen típusú beállítások alkalmazása esetén, az esetleges illetéktelen hozzáférés elkerülése érdekében, nem javasolt védelem nélküli, automatikus bejelentkezési módot telepíteni az informatikai eszközökön, a teljesség igénye nélkül: laptopon, mobil telefonon vagy tableten, illetve bejelentkezve maradni a fiókban.

5.7.2. Bankkártyája adatainak megadásával az Ügyfél/Vásárló megerősíti, hogy a Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módról előzetes tájékoztatást kapott és elfogadta ezen fizetési módra vonatkozó jelen feltételeket.

5.7.3. A ProBeauty nem tárolja az Ügyfél/Vásárló bankkártya-adatait, azok a ProBeauty számára nem elérhetőek és nem kerülnek továbbításra. Ezen fizetési mód a PayU SA. (székhely: 60-166 Poznan, Grunwaldzka, Lengyelország) által működtetett és biztosított. Minderről az Ügyfél/Vásárló a fizetési mód kiválasztását és aktiválását megelőzően tájékoztatást kap és adatai PayU SA általi kezeléséhez hozzájárul.

5.7.4. Az Ügyfél felel a Saját fiókjába történő belépésért, annak adott esetben történő automatikussá tételéért és a belépéshez szükséges jelszó meghatározásáért, megadásáért, valamint annak harmadik személy részére történő esetleges továbbításáért, hozzáférhetővé tételéért. Az ezekből eredő mindennemű felelősség az Ügyfelet terheli. A Saját fiókból leadott megrendelésért és az ahhoz kapcsolódó mindennemű, ügyféloldali tevékenységért a Saját fiók tulajdonosa felel, a ProBeauty e-tekintetben felelősségét kizárja.

5.7.5. Az Ügyfél/Vásárló több bankkártya adatait is megadhatja, így ezek tekintetében aktiválhatja a Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módot. Egy bankkártyához egy Token tartozik.

5.7.6. Az Ügyfél/Vásárló ezen fizetési módot valamely vagy mindegyik bankkártya vonatkozásában bármikor törölheti, így inaktiválja (azaz megszünteti) a Payment by 1 click” (Fizetés 1 kattintással) fizetési módot a Saját fiókjában.

ELÁLLÁS, TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AMELYEKRE NEM BIZTOSÍTOTT AZ ELÁLLÁS JOGA

6.1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján 14 napon belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban rögzítettek szerint.

6.1.1. Kormányrendelet alapján a Vásárlót (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga) illeti meg. A Vásárló ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben, indokolás nélkül gyakorolhatja

6.2. A ProBeauty a Vásárlói számára a Weboldalon megvásárolt Termékek vonatkozásában azok átvételétől számított 30 napon belül termék-visszaküldési lehetőséget biztosít a Weboldalon található feltételek szerint.

6.3. A Szerződéstől való elállás joga, illetve a termék-visszaküldés nem gyakorolható az alábbi esetekben:

a Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a Szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
olyan Termék/Szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható ingadozásától függ;
olyan nem előre gyártott Termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Termék tekintetében;
olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
olyan Termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Termékkel;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta;
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha az Eladó a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
a ProBeauty.com oldalának releváns felületén meghatározott egyéb Termékek/esetek tekintetében.

6.4. A ProBeauty fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/ vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 30 napos termék- visszaküldéssel való visszaélést illetően. A ProBeauty ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükségesnek látja, az illetékes hatóságok felé továbbítja az ügyet.

JÓTÁLLÁS

7.1. Minden ProBeauty által értékesített Termék rendelkezik a hatályos jogszabályoknak és a gyártók kereskedelmi gyakorlatának megfelelő jótállással. A ProBeauty a Weboldalon új (kivéve az újracsomagolt Termékeket), eredeti csomagolású, ellenőrzött forrásból származó Termékeket, gyártói engedéllyel forgalmaz.

7.2. A ProBeauty az általa értékesített bizonyos Termékek esetében önkéntes jótállást vállal, a Depanero S.R.L. szerviz-partnerén keresztül. A ProBeauty, a Termék jótállási jegyét (garancialevél) kizárólag elektronikus úton a Vásárló Saját fiókjában teszi elérhetővé, illetve a jótállás jegy elérhetőségének linkjét e-mailen keresztül is megküldi a Vásárlónak. A ProBeauty ezen jótállás alapján érvényesített jótállási igények esetében Háztól házig garancia (“Pick-up & Return”) szolgáltatást biztosít, amely a Termékek díjmentes elszállítását és szervizből történő visszaszállítását is magában foglalja.

7.3. A ProBeauty által értékesített Termékek esetében a Vásárló a szállításkor minden olyan Termékre, amely jótállással rendelkezik, különálló jótállási jegyet kap.

7.4. A jótállási jegy hiányával kapcsolatos észrevételeit a Vásárló jelezheti a https://probeauty.hu/kapcsolat űrlapon.

7.5. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
elemi kár, természeti csapás okozta.

SZAVATOSSÁG

8.1.1. Az Ügyfél a ProBeauty hibás teljesítése esetén a ProBeauty-al szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

8.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

8.1.3. A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a ProBeauty számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a ProBeauty költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

8.1.4. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Vásárló megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a ProBeauty adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

8.1.5. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a ProBeauty-gal közölni.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

8.2.1. A ProBeauty által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól, illetve a ProBeauty-tól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

8.2.3. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

8.2.2. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a ProBeauty-val közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

8.2.3. A gyártót, illetve ProBeauty-t a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

FELELŐSSÉG

9.1. Az Eladó nem vonható felelősségre a Vásárlót vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely az Eladó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a Termékek használatából ered. Az Eladó nem felel a Termékekben a futárszolgálat részére történő átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.

9.2. A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.

AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSRE VONATKOZÓ SPECIÁLIS RENDELEZÉSEK

10.1. A Weboldalra bármely Felhasználó/Ügyfél beléphet. A ProBeauty fenntartja a jogot, hogy az Ügyfélnek/Vásárlónak a Megrendelés leadásához való jogosultságát és hozzáférését és/vagy valamely fizetési mód választását majd alkalmazását korlátozza, amennyiben az adott Ügyfél/Vásárló a Weboldalon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a Weboldal zavartalan működését és/vagy tevékenységével a ProBeauty-nak kárt okozhat. Ezen esetben az Ügyfél/Vásárló a ProBeauty Ügyfélszolgálatához fordulhat, ahol a korlátozás(ok) indokairól tájékoztatást kap.

10.2. Az Ügyfél a Termék forgalmazójával kapcsolatba léphet a terméklapon a „Kapcsolat” menüpontban feltüntetett elérhetőségeken. A Termék forgalmazója az általa kapcsolatfelvétel céljára megadott információk valósságáért és helyességéért felel.

10.3. Amennyiben egy adott internethálózatról a ProBeauty megítélése szerint az átlagosnál nagyobb forgalom érkezik, a ProBeauty fenntartja a jogot, hogy a Weboldalt látogató Felhasználók/Ügyfelek/Vásárlók számára „captcha” típusú kód használatát vezesse be, a Weboldal tartalmának és valamennyi információjának a védelme érdekében.

10.4. A Weboldalon feltüntetett Tartalom, különösen a Termékek leírására használt információ nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják, a Weboldalon szereplő képek csupán illusztrációk. Az Ügyfél vagy Vásárló részére bármely kommunikációs eszköz (elektronikus, telefon stb.) útján küldött vagy az Ügyfél/Vásárló által belépés, látogatás és/vagy böngészés útján szerzett semmilyen Tartalom nem képezi a ProBeauty szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét és/vagy – amennyiben létezik ilyen – a Tartalom átküldését lebonyolító ProBeauty alkalmazott/megbízott szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét, ezen Tartalom vonatkozásában.

10.5. Az Eladó a Megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg a Vásárló előzetes és/vagy egyidejű tájékoztatásával. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. Az Eladó azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.

SZELLEMI TULAJDON

11.1. A Tartalom a jelen ÁFF-ben foglalt meghatározásának megfelelően magába foglalja különösen, de nem kizárólagosan a Weboldalon feltüntetett logókat, grafikai elemeket, kereskedelmi védjegyeket, képeket, videókat, animációkat, multimédia szövegeket és/vagy bármely egyéb tartalmat. Mindez kifejezetten a ProBeauty tulajdonát képezi és a ProBeauty ezzel kapcsolatban minden jogát fenntartja.

11.2. A Felhasználó/ Ügyfél/Vásárló a Tartalmat, illetve annak egy részét kizárólag személyes felhasználás céljából töltheti le, másolhatja, illetve használhatja a jelen ÁFF rendelkezéseivel összhangban. A személyes felhasználáson túl a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló – a ProBeauty kifejezett, írásos hozzájárulása nélkül – nem jogosult a Tartalmat másolni, terjeszteni, közölni, harmadik félnek átküldeni, módosítani és/vagy más módon megváltoztatni, felhasználni, illetve az eredetitől eltérő bármely más kontextusba helyezni.

11.3. Bármely Tartalom, amelyhez a Felhasználónak/Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van, vagy ahhoz hozzáférést nyer bármely eszköz révén, a jelen ÁFF hatálya alá tartozik.
11.4. Amennyiben a ProBeauty egy Ügyfélnek / Vásárlónak a Tartalom vagy annak bizonyos része vonatkozásában a közöttük erre létrejött külön megállapodás értelmében az abban meghatározott tartalommal Szerződési jogot ad, és amely tartalomhoz az Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van vagy az Ügyfél/Vásárló ezen megállapodás következtében hozzáférést nyer, e Szerződési jog csakis a megállapodásban meghatározott Tartalomra vagy tartalmakra terjed ki, kizárólag annak vagy azoknak a Weboldalon történő elérhetősége időszakában vagy a megállapodásban meghatározott időszakra érvényes, a meghatározott feltételeknek megfelelően.

TITOKTARTÁS

12.1. A Vásárló/Ügyfél által az Eladónak szolgáltatott bármely jellegű információt az Eladó bizalmasan kezeli, azt csak jelen ÁFF-ben rögzítettekkel összhangban oszthatja meg harmadik személyekkel.

12.2. A Vásárló/Ügyfél a Megrendelés/Szerződés vonatkozásában nem ad semmilyen nyilvános nyilatkozatot harmadik személyek részére az Eladó előzetesen adott írásos hozzájárulás nélkül.

12.3. Azzal, hogy az Ügyfél/Vásárló információkat és adatokat közöl a Weboldalon, biztosítja az Eladónak az azokhoz való korlátlan és visszavonhatatlan hozzáférését, továbbá ezen információk vagy adatok feletti használati, másolási, módosítási, átküldési és terjesztési jogot. Ugyanakkor az Ügyfél/Vásárló egyetért azzal, hogy az Eladó szabadon használhatja azokat az ötleteket, koncepciókat, know-how-t vagy technikákat, amelyeket a Weboldalon keresztül ismertetett.

KERESKEDELMI ÉRTESÍTÉSEK

13.1. A Felhasználó/ Ügyfél /Vásárló bármikor leiratkozhat a ProBeauty Kereskedelmi Értesítéseiről az alábbi módokon:

a Saját fiókban a „Értesítések/Hírlevek” menüpont alatt;
a Kereskedelmi Értesítésben leiratkozási linkre kattintva;
vagy kapcsolatba lépve az Eladóval

13.2.A Vásárló/Felhasználó/Ügyfél Terméket vagy Szolgáltatást helyezhet el Saját fiók alábbi részeibe:

“Kosár”, az Eladó Kereskedelmi Értesítésben informálja a Vásárlót/Felhasználót az alábbiakról:

A „Kosár” felületre helyezett Termékek és Szolgáltatások árváltozásairól;
a Kosárba helyezett Termékekhez vagy Szolgáltatásokhoz hasonló Termékre és Szolgáltatásra vonatkozó ajánlatokról;
A Termékek és Szolgáltatások „Kosár”-ban létéről.
“Kedvencek”, az Eladó tájékoztatja a Vásárlót/Felhasználót a Kereskedelmi Értesítésben az alábbiakról:

A „Kedvencek” részbe helyezett Termékek és Szolgáltatások árváltozásairól
A „Kedvencekbe” helyezett Termékekhez vagy Szolgáltatásokhoz hasonló Termékre és Szolgáltatásra vonatkozó ajánlatokról
13.3. Termékek és a Szolgáltatások vásárlása esetén a ProBeauty Kereskedelmi Értesítést küld a Vásárlónak/Felhasználónak az alábbiakról:

A megvásárolt Termékekhez és Szolgáltatásokhoz kapcsolódó, azokat jól kiegészítő hasznos ajánlatokról.
A Vásárló/Felhasználó bármikor leiratkozhat a 13. pontban említett Kereskedelmi Kommunikációról, a ProBeauty-tól kapott kereskedelmi üzenetben foglalt leiratkozási linkre kattintva, vagy a ProBeauty-gal közvetlen kapcsolatba lépve e célból.

Felhasználó/Vásárló adatait fentieken túl marketing-kutatásra és -közvéleménykutatásra is használjuk. A piacelemzés és a közvéleménykutatás során gyűjtött adatokat az Eladó hirdetési céllal nem használja. Részletes információ (különösen a közvéleménykutatások értékeléséről) a vonatkozó felmérésben, és a nyilvánosságra hozatal helyén található. A kutatásban rögzített válaszokat az Eladó nem küldi meg harmadik személynek, és nem is hozza őket nyilvánosságra. A marketing-, és piacelemzés céljával kezelt adatok kezelése ellen a Vásárló/Felhasználó költségek nélkül tiltakozhat a leiratkozás linkre kattintva, vagy a ProBeauty-gal kapcsolatba lépve.

13.4. A Kereskedelmi Értesítésekről történő leiratkozás nem jelenti a jelen Általános Szerződési Feltételek elutasítását.

ÉRTÉKELÉSEK, HOZZÁSZÓLÁSOK, KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK ÍRÁSA

14.1 A Megrendelést követő 14 nap elteltével a Vásárlótól az Eladó az általa megvásárolt Termék értékelését kérheti, a részére a Saját fiókjában megadott e-mail címére küldött e-mail útján. Ezen értékeléssel a Vásárló elősegíti más Ügyfelek/Felhasználók megfelelő tájékoztatását, új szolgáltatások fejlesztését, részletesebb termékleírások készítését. Az értékelés leadása önkéntes, az Eladó nem vállal kötelezettséget a leadott értékelések mindenkori elemzéséért és megjelenítésért.

14.2 Az Értékelések, Hozzászólások, kérdések és válaszok feltöltése az Ügyfelek kérdései és válaszai” és az „Értékelések” menüpontban történik. Az információk lehetnek pozitív vagy negatív jellegűek és a termék tulajdonságaival vagy használatával kapcsolatosak.

14.3 Az Értékelés/Hozzászólás feltöltésével a Felhasználók hozzájárulnak, hogy ezt a tartalmat akár módosítva, moderálva vagy lefordítva a Pro Beauty Onlne S.R.L.., mint a Weboldal üzemeltetője, felhasználja promóciós és/vagy bármely egyéb célra.

14.4 Az Értékelés/Hozzászólás feltöltésével a Felhasználó elfogadja az alábbi moderációs alapelveket, és az Értékelés/Hozzászólás megírásakor ezeket betartja:

a Felhasználó kizárólag a Termék leírásával, annak használatával kapcsolatos információkat oszthat meg. Konkrét Megrendelés teljesítésével, kedvezményes ajánlatokkal összefüggő információk megosztása tilos;
az Értékelés/Hozzászólás megfogalmazása kizárólag magyar nyelven történhet, kivételt képeznek ez alól azon technikai jellegű idegen nyelvű kifejezések, illetve szakszavak, amelyek használata a köznyelvben elterjedt;
tilos a gyűlöletkeltésre, megfélemlítésre alkalmas kifejezések használata, valamint az ilyen témájú weboldalakra mutató linkek és hivatkozások megosztása;
a Felhasználó köteles az arra vonatkozó, megfelelő kategóriába feltölteni Értékelését/Hozzászólását;
a Felhasználó felel azért, hogy az általa közzétett információ valós, helyes, nem tartalmaz megtévesztő információkat, és nem sérti mások jogait;
az Értékelésekben/Hozzászólásokban tilos reklámot, hirdetést, az Eladó tevékenységével megegyező weboldalak, cégek elérhetőségét, valamint személyes adatokat közzétenni;
az Értékelés/Hozzászólás a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló tájékoztatására szolgál, az Eladóval történő kommunikációra nem használható. Erre a célra az Eladó külön, dedikált Ügyfélszolgálatot tart fent, amelynek elérhetőségei megtalálhatóak a www.probeauty.hu;
A fenti moderálási alapelvek megsértése esetén az Eladó jogosult a Felhasználó értékelését részben vagy egészben törölni.

14.5 Az Értékeléshez a Felhasználó/Ügyfél/Vásárló egy, az adott Termékkel kapcsolatos Minősítést is hozzárendelhet. Az Értékelések a hozzájuk tartozó Minősítésekkel együtt befolyásolhatják a Termék általános megítélését. A Minősítés szubjektív értékelés, amely során a Vásárló számokban (egytől ötig jelölhető csillagokkal) fejezheti ki a Termékkel kapcsolatos véleményét. A Minősítés zárójelben található a Termék megnevezése alatt.

14.6. Azon Felhasználók, akik képeket, illetve videókat is feltöltenek az Értékelésükkel együtt, az alábbiakat kötelesek betartani:

a feltöltött fájloknak azon Termékkel kapcsolatos képet vagy videót kell tartalmazniuk, amelyekről az értékelést írták;
a feltöltött fájlok nem tartalmazhatnak erőszakos elemeket, felnőtt tartalmakat, vulgáris/sértő üzenetet, vagy olyan tartalmat, amely sértő lehet egy személy/csoport számára, faji vagy etnikai származás, vallás, fogyatékosság, nem, kor, szexualitás orientáció vagy politikai preferencia okán;
a feltöltött videó nem sértheti mások személyiségi jogait és szerzői jogait;
a videó nem tartalmazhat olyan elérhetőséget, megjelölést, amely kapcsolatba hozható az Eladó tevékenységével megegyező weboldalakkal, vállalkozásokkal;
A fenti szabályrendszer megsértése esetén az Eladó jogosult a Felhasználó képeit és videóját részben vagy egészben törölni.

14.7. Az Értékelésekkel és Hozzászólásokkal kapcsolatban felmerülő bármely panasz, kifogás a jelen ÁFF-ben rögzített elérhetőségek bármelyikén jelezhető az Eladó felé. Eladó fenntartja a jogot, hogy a kifogásolt Értékelést és Hozzászólást törölje, valamint felfüggessze az érintett Felhasználó jogát az Értékelések/Hozzászólások feltöltésére vonatkozóan.

A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE

15.1. A Weboldal személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályzata jelen Általános Szerződési Feltételek részét képezi, a szabályzat az alábbi linken érhető el:

https://probeauty.hu/adatvedelmi-szabalyzat

Cookie (SÜTI)használata

16.1. A Weboldal sütiket használ, a ProBeauty sütikre vonatkozó szabályzata az alábbi linken érhető el:

https://probeauty.hu/cookie-szabalyzat

VIS MAIOR

17.1. E fogalom alatt értendő minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, nem ellenőrizhető, és/vagy olyan, a ProBeauty-t érintő, de tőle független ok, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi a ProBeauty számára a jelen ÁFF-ben vállalt kötelezettségek teljesítését.

17.2. A Felek egyike sem vonható felelősségre a szerződéses kötelezettségek nem teljesítéséért abban az esetben, amennyiben azt részben vagy egészben Vis Maior eredményezi.

17.3. Amennyiben a Vis Maior annak felmerülésétől számított 15 (tizenöt) napon belül nem szűnik meg, bármely fél – a másik fél egyidejű értesítése mellett – megszüntetheti a szerződést, anélkül, hogy a másik fél kártérítési igénnyel léphetne fel.

ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

18.1. Jelen Szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó. A jelen Általános Szerződési Felek elfogadásával a Felhasználó tudomásul veszi és hozzájárul ahhoz, hogy az Üzemeltető a jelen ÁFF-ből származó jogai és kötelezettségei összességét az Eternal Beauty cégcsoportba tartozó más társaságok, illetve harmadik személyek részére átruházza. A Felhasználó ezennel előzetesen hozzájárul az ilyen szerződésátruházáshoz.

18.2. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően, amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is. A ProBeauty székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; elérhetőségei: Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.; E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.com; Fax: 06 (1) 488 21 86; Telefon: 06 (1) 488 21 31.

A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://jarasinfo.gov.com/.

18.3. A ProBeauty és az Ügyfelek/Vásárlók közöttük esetleg felmerülő vitás kérdéseket békés úton rendezik, vagy, amennyiben ez nem lehetséges, a vitás ügyeket megoldás céljából a Székesfehérvári Törvényszék elé kell terjeszteni, amennyiben az nem ellentétes a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben rögzített a vállalkozás által fogyasztóval szemben, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránt indított perre vonatkozó illetékeségi kikötéssel.

18.4. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy jelen Weboldalak Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az Általános Szerződési Feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a Weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek ellen, azok Weboldalon történő közzétételét követően, a Vásárló/Felhasználó tiltakozhat.

– 2019. December 31.